Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2011
“…Το 1998 αγοράζονται για παράδειγμα έναντι δισεκατομμυρίων μηχανές ηλεκτροκίνησης την στιγμή που το δίκτυο είναι στο σύνολό του δηζελοκίνητο!…”
ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΣΕ !
Σε εξέλιξη βρίσκεται η 48 ωρη απεργία των μηχανοδηγών που έχει αποτέλεσμα την κατάργηση του συνόλου των δρομολογίων , αφού όπως έθιστε η Διοίκηση καταργεί τα τρένα ( lock out ) και μετά χορηγεί αναπαύσεις στο προσωπικό για να βγαίνει αργότερα ο Υπουργός και να κάνει δηλώσεις για χαμηλά ποσοστά συμμετοχής στην απεργία , προκειμένου να φέρει τους επιβάτες απέναντι με τους εργαζόμενους .
Το έγκλημα με τον ΟΣΕ είναι πολιτικό και διαρκές , αφού στην πλάτη του Οργανισμού όλες οι κυβερνήσεις ασκούσανε κοινωνική πολιτική επιβάλλοντας χαμηλά εισιτήρια για να είναι προσιτό το μέσο στα λαϊκά στρώματα που κατά κόρον το χρησιμοπο Φυσικά ποτέ δεν κατέβαλαν τις αντίστοιχες επιδοτήσεις για τις τιμολογιακές διευκολύνσεις που παρείχε!
Τα τελευταία χρόνια και όταν μπήκε η έννοια του εκσυγχρονισμού στην καθημερινότητα μας οι ίδιες κυβερνήσεις πήραν την ορθή απόφαση να αναπτύξουν το μέσο . Αυτό αποτελεί νομοτέλεια την εποχή που η κοινωνία στρέφει το βλέμμα της σε μέσα μεταφοράς οικονομικά και λιγότερο ρυπογόννα. Ο σιδηρόδρομος παγκόσμια αποτελεί το εργαλείο της νέας ανάπτυξης που θα είναι βασισμένη στο σεβασμό των παραγωγικών μέσων στο περιβάλλον . Ένα αιώνα μετά την βιομηχανική επανάσταση που βασίστηκε στο σιδηρόδρομο το ίδιο μέσο καλείται και έχει να δώσει τη λύση στην καταπολέμηση της ρύπανσης του πλανήτη .
Αντί όμως οι κυβερνήσεις να βάζουν τα έξοδα των έργων εκσυγχρονισμού του δικτύου στον τακτικό προϋπολογισμό ( όπως γίνεται για όλα τα έργα ανάπτυξης πχ αυτοκινητόδρομοι ,λιμάνια , αεροδρόμια ) χρέωναν τον ΟΣΕ με δάνεια που συνήθως συνάπτονταν με εγγύηση την τεράστια ακίνητη περιουσία του , προκειμένου να μειώνονται τα ελλείμματα διακυβέρνησης . Βέβαια τα πάρτυ των διαφόρων εργολαβιών που ο πολιτικός κόσμος μόλις τώρα ανακαλύπτει , δεν έλλειπαν από τον ΟΣΕ !
Ίσα ίσα , που ήταν και πρωτοπόρος .Το 1998 αγοράζονται για παράδειγμα έναντι δισεκατομμυρίων μηχανές ηλεκτροκίνησης την στιγμή που το δίκτυο είναι στο σύνολό του δηζελοκίνητο !!!!
Ακόμα και σήμερα οι μηχανές αυτές δεν χρησιμοποιούνται στο σύνολο τους αφού εν έτη 2011 η ηλεκτροκίνηση δεν έχει φτάσει ακόμα στην Αθήνα !!!
Θέλετε και άλλα ?
Ακόμα και σήμερα παρά τα δισεκατομμύρια που έχει χρεωθεί ο ΟΣΕ δεν υπάρχουν φωτοσημάτα και τηλεδιοίκηση , στο μεγαλύτερο κομμάτι του δικτύου η κυκλοφορία των τρένων γίνεται με ασυρμάτους ή ακόμα και με τα κινητά (!!!!) τηλέφωνα των μηχανοδηγών όπου δεν υπάρχει ούτε ασύρματη επικοινωνία .
Φυσικά δεν έχουν λείψει και τα φαινόμενα κακοδιαχείρισης ενώ η έλλειψη προσωπικού (έχουν να γίνουν προσλήψεις από το 1984….) έδωσε την ευκαιρία στα κοράκια της πολιτικής ζωής του τόπου , να μιλούν για υψηλά αμειβομένους σιδηροδρομικούς , αφού για να καλυφθεί το έργο δουλεύουμε 25 ή και παραπάνω μέρες το μήνα .
Σήμερα το έλλειμμα ξεπερνά τα 10 δις ευρώ , και οι νέες συνθήκες επιβάλλουν ακόμα και σε οργανισμούς κοινής ωφέλειας να υπάρχει ισοσκελισμός στα έσοδα – έξοδα. Αυτό θα μπορούσε να επιτευχθεί αν το κράτος αναγνώριζε την συμβολή του σιδηροδρόμου στην ανάπτυξη και επιδοτούσε γενναία την εταιρεία εκμετάλλευσης.
Αντί να γίνει αυτό επιλέχθηκε η επιδότηση των μόλις 50 εκ ευρώ για το 2011 προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ , ενώ ακόμα εκκρεμεί η αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου . Αποτέλεσμα της πολιτικής αυτής απόφασης είναι η κατάργηση μεγάλου μέρους του δικτύου . Μετά από 120 χρόνια το όραμα του Τρικούπη για την σιδηροδρομική σύνδεση της χώρας πετιέται στον κάλαθο των αχρήστων από τους Νεοέλληνες .
Παράλληλα αυξάνονται κατακόρυφα τα εισιτήρια καθιστώντας το μέσο απλησίαστο στην πελατειακή του βάση , τα λαϊκά στρώματα , ενώ στα εργασιακά μετατάσσονται 2500 εργαζόμενοι με οριζόντιες λογικές και επιβάλλονται νέοι αντεργατικοί – πειραματικοί κανονισμοί.
Μετατάσσονται 120 μηχανοδηγοί την ώρα που η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πληρώνει πάνω από 3500 ρεπό τον χρόνο στους μηχανοδηγούς (!!!!) και αυτά μετά τα νέα εξορθολογισμένα κυκλώματα εργασίας , που πολυδιαφήμισαν οι πολιτικοί προϊστάμενοι στις τηλεοπτικές τους εμφανίσεις.
Σε αυτές φρόντιζαν να λεν για την έλλειψη προσωπικού στον κλάδο μηχανοδηγών , αλλά στο δια ταύτα μετατάσσουν 120 από εμάς με μια οριζόντια πολιτική που δεν έχει καμιά απολύτως λογική.
Αυτό που θα συμβεί θα είναι την επόμενη μέρα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να μην μπορεί να καλύψει ούτε αυτό το πετσοκομμένο έργο , ενώ οι εκπτώσεις σε θέματα ασφάλειας θα μεγαλώσουν αφού θα εντατικοποιηθεί επικίνδυνα η καθημερινή εργασία του μηχανοδηγού (στα προηγμένα σιδηροδρομικά κράτη όπου υπάρχουν όλα τα συστήματα ασφαλείας , απαγορεύεται η πάνω από πεντέμιση ώρες απασχόληση του, στην Ελλάδα χωρίς κανένα σύστημα ξεπερνά σήμερα τις 5 ).
Επιπλέον για να βγουν νέοι μηχανοδηγοί θα πρέπει να περάσουν τουλάχιστο 18 μήνες , αφού αυτός είναι ο ελάχιστος απαιτούμενος χρόνος με το νομοσχέδιο που είναι υπό ψήφιση για την κτήση άδειας μηχανοδήγησης .
Για όλους αυτούς τους λόγους απεργούμε σήμερα και αύριο .
Μην φοβάστε δεν θα μας δείτε στα τηλεπαράθυρα , δεν είμαστε ευχάριστοι .
Λυπούμαστε για την ταλαιπωρία που προκαλούμε στο επιβατικό κοινό .
Ο αγώνας μας όμως είναι δίκαιος .
Ξέρουμε ότι έχουμε κατασυκοφαντηθεί στα μάτια του κοινωνικού συνόλου αφού την άνευ προηγουμένου αυτή επίθεση ετοίμαζαν επικοινωνιακά χρόνια πριν .
Ωστόσο επειδή θέλουμε να υπάρχει σιδηρόδρομος την επόμενη μέρα , να είναι βιώσιμος και να εξυπηρετεί τον κοινωνικό του ρόλο , θα αγωνιστούμε με όλες μας τις δυνάμεις .
Γενιδούνιας Κώστας
Μηχανοδηγός , Μέλος ΔΣ σωματείου Μηχανοδηγών
http://ose-gr.blogspot.com/2011/01/48-lock-out.html
ΠΗΓΗ
ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΣΕ !
Σε εξέλιξη βρίσκεται η 48 ωρη απεργία των μηχανοδηγών που έχει αποτέλεσμα την κατάργηση του συνόλου των δρομολογίων , αφού όπως έθιστε η Διοίκηση καταργεί τα τρένα ( lock out ) και μετά χορηγεί αναπαύσεις στο προσωπικό για να βγαίνει αργότερα ο Υπουργός και να κάνει δηλώσεις για χαμηλά ποσοστά συμμετοχής στην απεργία , προκειμένου να φέρει τους επιβάτες απέναντι με τους εργαζόμενους .
Το έγκλημα με τον ΟΣΕ είναι πολιτικό και διαρκές , αφού στην πλάτη του Οργανισμού όλες οι κυβερνήσεις ασκούσανε κοινωνική πολιτική επιβάλλοντας χαμηλά εισιτήρια για να είναι προσιτό το μέσο στα λαϊκά στρώματα που κατά κόρον το χρησιμοπο Φυσικά ποτέ δεν κατέβαλαν τις αντίστοιχες επιδοτήσεις για τις τιμολογιακές διευκολύνσεις που παρείχε!
Τα τελευταία χρόνια και όταν μπήκε η έννοια του εκσυγχρονισμού στην καθημερινότητα μας οι ίδιες κυβερνήσεις πήραν την ορθή απόφαση να αναπτύξουν το μέσο . Αυτό αποτελεί νομοτέλεια την εποχή που η κοινωνία στρέφει το βλέμμα της σε μέσα μεταφοράς οικονομικά και λιγότερο ρυπογόννα. Ο σιδηρόδρομος παγκόσμια αποτελεί το εργαλείο της νέας ανάπτυξης που θα είναι βασισμένη στο σεβασμό των παραγωγικών μέσων στο περιβάλλον . Ένα αιώνα μετά την βιομηχανική επανάσταση που βασίστηκε στο σιδηρόδρομο το ίδιο μέσο καλείται και έχει να δώσει τη λύση στην καταπολέμηση της ρύπανσης του πλανήτη .
Αντί όμως οι κυβερνήσεις να βάζουν τα έξοδα των έργων εκσυγχρονισμού του δικτύου στον τακτικό προϋπολογισμό ( όπως γίνεται για όλα τα έργα ανάπτυξης πχ αυτοκινητόδρομοι ,λιμάνια , αεροδρόμια ) χρέωναν τον ΟΣΕ με δάνεια που συνήθως συνάπτονταν με εγγύηση την τεράστια ακίνητη περιουσία του , προκειμένου να μειώνονται τα ελλείμματα διακυβέρνησης . Βέβαια τα πάρτυ των διαφόρων εργολαβιών που ο πολιτικός κόσμος μόλις τώρα ανακαλύπτει , δεν έλλειπαν από τον ΟΣΕ !
Ίσα ίσα , που ήταν και πρωτοπόρος .Το 1998 αγοράζονται για παράδειγμα έναντι δισεκατομμυρίων μηχανές ηλεκτροκίνησης την στιγμή που το δίκτυο είναι στο σύνολό του δηζελοκίνητο !!!!
Ακόμα και σήμερα οι μηχανές αυτές δεν χρησιμοποιούνται στο σύνολο τους αφού εν έτη 2011 η ηλεκτροκίνηση δεν έχει φτάσει ακόμα στην Αθήνα !!!
Θέλετε και άλλα ?
Ακόμα και σήμερα παρά τα δισεκατομμύρια που έχει χρεωθεί ο ΟΣΕ δεν υπάρχουν φωτοσημάτα και τηλεδιοίκηση , στο μεγαλύτερο κομμάτι του δικτύου η κυκλοφορία των τρένων γίνεται με ασυρμάτους ή ακόμα και με τα κινητά (!!!!) τηλέφωνα των μηχανοδηγών όπου δεν υπάρχει ούτε ασύρματη επικοινωνία .
Φυσικά δεν έχουν λείψει και τα φαινόμενα κακοδιαχείρισης ενώ η έλλειψη προσωπικού (έχουν να γίνουν προσλήψεις από το 1984….) έδωσε την ευκαιρία στα κοράκια της πολιτικής ζωής του τόπου , να μιλούν για υψηλά αμειβομένους σιδηροδρομικούς , αφού για να καλυφθεί το έργο δουλεύουμε 25 ή και παραπάνω μέρες το μήνα .
Σήμερα το έλλειμμα ξεπερνά τα 10 δις ευρώ , και οι νέες συνθήκες επιβάλλουν ακόμα και σε οργανισμούς κοινής ωφέλειας να υπάρχει ισοσκελισμός στα έσοδα – έξοδα. Αυτό θα μπορούσε να επιτευχθεί αν το κράτος αναγνώριζε την συμβολή του σιδηροδρόμου στην ανάπτυξη και επιδοτούσε γενναία την εταιρεία εκμετάλλευσης.
Αντί να γίνει αυτό επιλέχθηκε η επιδότηση των μόλις 50 εκ ευρώ για το 2011 προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ , ενώ ακόμα εκκρεμεί η αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου . Αποτέλεσμα της πολιτικής αυτής απόφασης είναι η κατάργηση μεγάλου μέρους του δικτύου . Μετά από 120 χρόνια το όραμα του Τρικούπη για την σιδηροδρομική σύνδεση της χώρας πετιέται στον κάλαθο των αχρήστων από τους Νεοέλληνες .
Παράλληλα αυξάνονται κατακόρυφα τα εισιτήρια καθιστώντας το μέσο απλησίαστο στην πελατειακή του βάση , τα λαϊκά στρώματα , ενώ στα εργασιακά μετατάσσονται 2500 εργαζόμενοι με οριζόντιες λογικές και επιβάλλονται νέοι αντεργατικοί – πειραματικοί κανονισμοί.
Μετατάσσονται 120 μηχανοδηγοί την ώρα που η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πληρώνει πάνω από 3500 ρεπό τον χρόνο στους μηχανοδηγούς (!!!!) και αυτά μετά τα νέα εξορθολογισμένα κυκλώματα εργασίας , που πολυδιαφήμισαν οι πολιτικοί προϊστάμενοι στις τηλεοπτικές τους εμφανίσεις.
Σε αυτές φρόντιζαν να λεν για την έλλειψη προσωπικού στον κλάδο μηχανοδηγών , αλλά στο δια ταύτα μετατάσσουν 120 από εμάς με μια οριζόντια πολιτική που δεν έχει καμιά απολύτως λογική.
Αυτό που θα συμβεί θα είναι την επόμενη μέρα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να μην μπορεί να καλύψει ούτε αυτό το πετσοκομμένο έργο , ενώ οι εκπτώσεις σε θέματα ασφάλειας θα μεγαλώσουν αφού θα εντατικοποιηθεί επικίνδυνα η καθημερινή εργασία του μηχανοδηγού (στα προηγμένα σιδηροδρομικά κράτη όπου υπάρχουν όλα τα συστήματα ασφαλείας , απαγορεύεται η πάνω από πεντέμιση ώρες απασχόληση του, στην Ελλάδα χωρίς κανένα σύστημα ξεπερνά σήμερα τις 5 ).
Επιπλέον για να βγουν νέοι μηχανοδηγοί θα πρέπει να περάσουν τουλάχιστο 18 μήνες , αφού αυτός είναι ο ελάχιστος απαιτούμενος χρόνος με το νομοσχέδιο που είναι υπό ψήφιση για την κτήση άδειας μηχανοδήγησης .
Για όλους αυτούς τους λόγους απεργούμε σήμερα και αύριο .
Μην φοβάστε δεν θα μας δείτε στα τηλεπαράθυρα , δεν είμαστε ευχάριστοι .
Λυπούμαστε για την ταλαιπωρία που προκαλούμε στο επιβατικό κοινό .
Ο αγώνας μας όμως είναι δίκαιος .
Ξέρουμε ότι έχουμε κατασυκοφαντηθεί στα μάτια του κοινωνικού συνόλου αφού την άνευ προηγουμένου αυτή επίθεση ετοίμαζαν επικοινωνιακά χρόνια πριν .
Ωστόσο επειδή θέλουμε να υπάρχει σιδηρόδρομος την επόμενη μέρα , να είναι βιώσιμος και να εξυπηρετεί τον κοινωνικό του ρόλο , θα αγωνιστούμε με όλες μας τις δυνάμεις .
Γενιδούνιας Κώστας
Μηχανοδηγός , Μέλος ΔΣ σωματείου Μηχανοδηγών
http://ose-gr.blogspot.com/2011/01/48-lock-out.html
ΠΗΓΗ
Βρείτε μας στο Facebook
Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
Εορτολόγιο
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
ΣΤΟ ΣΤΟΧΑΣΤΡΟ ΓΝΩΣΤΟΥ ΚΑΝΑΛΑΡΧΗ Ο ΤΖΑΒΑΡΑΣ To Έθνος και ο συνήθως καλά πληροφορημένος " Κοριός " επιστρατεύθηκε σήμερα στη μάχη ...
-
Κινούμενο σχέδιο έγινε ο Leo Messi στη νέα διαφήμιση της «Adidas» , που φτιάχτηκε με αφορμή την κατάκτηση της «Χρυσής Μπάλας». Ωστόσο, η α...
-
Και λένε τα περισσότερα ψέματα και νιώθουν λιγότερες τύψεις για αυτά. Η έρευνα Βρετανών επιστημόνων έρχεται να διαψεύσει παταγωδώς τη...
-
Θέλετε να χάσετε βάρος; Πιείτε νερό. Θέλετε να έχετε καλύτερο δέρμα; Πιείτε νερό. Θέλετε να αυξήσετε τον μεταβολισμό σας, θέλετε να προστατ...
-
Δικαιώθηκε Αφγανός που πέρασε στη χώρα μέσω Τουρκίας Ύστερα από δημόσια ακρόαση, που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικ...
-
Τις ύποπτες διαδρομές 55 εκατομμυρίων ευρώ για την αγορά 4 υποβρυχίων από τη γερμανική εταιρεία HDW, και τον εξοπλισμό τριών παλαιοτέρων, πα...
-
Μάθατε πως απεκάλεσε το μογγολάκι ο Πεταλωτής το χθεσινό ξύλο που έριξαν στην Προέδρο του Ιατρικού Συλλόγου Πειραιά, Ανεμοδουρά;;; Λιποθυμία...
-
Κάθε μέρα παρουσιάζονται νέα κρούσματα κλοπών, που έχουν κοινό χαρακτηριστικό τα σκόρπια σπίρτα που βρίσκουν οι ιδιοκτήτες στο πάτωμα. ...
-
«Δεν μπορώ να σταματήσω τις εναέριες παραβιάσεις στο Αιγαίο» Ο πρωθυπουργός της Τουρκίας Ταγίπ Ερντογάν είχε παραδεχτεί ότι δεν μπορεί ν...
-
Ότι το κάπνισμα βλάπτει σοβαρά την υγεία, το έχουμε πλέον εμπεδώσει! Ότι... κουφαίνει όμως δεν είναι κάτι ευρέως γνωστό! Και μάλιστα όχι μό...
Διαβάστε επίσης:
-
ΕΚΛΟΓΕΣ ΝΔ: Ο Τζιτζικώστας "έφαγε" τον Γεωργόπουλο από την ΚΕΦΕ!Πριν από 10 χρόνια
-
-
-
O Tσούκαλης πάει παντού ...Πριν από 8 χρόνια
-
-
-
-
-
-
Aeroplane Wallpaper|wallpaper aeroplane| hawai jahaj wallpaperΠριν από 14 χρόνια
-
-
-
Η νέα μας ιστοσελίδα: www.theonlinepress.grΠριν από 8 χρόνια
-
-
Το Κογκρέσο των ΗΠΑ εγκρίνει την οριστική άρση των κυρώσεων στη ΣυρίαΠριν από 44 δευτερόλεπτα
-
-
-
Film Bound (2015) BluRay 720p 650MB Subtitle IndonesiaΠριν από 10 χρόνια
-
Τσίπρα σε παίζαμε για πλάκαΠριν από 7 χρόνια
-
-
-
Από σήμερα θα μας βρείτε εδώ...Πριν από 5 χρόνια
-
Επίδομα τρίτεκνης στη σύζυγο του κ. Πάγκαλου!Πριν από 14 χρόνια
-
-
Η θαυμάσια και παραγωγική ΦύσηΠριν από 5 ημέρες
-
Οι μοιρολογίστρες του ΕρντογάνΠριν από 18 ώρες
-
-
-
Ομοφυλόφιλος είμαι κυρία μου. Όχι σούργελοΠριν από 10 χρόνια
-
Ἀρχαία τραγωδία στὰ ἀρχαία ἑλληνικὰΠριν από 3 ημέρες
-
-
Playa de Los CristianosΠριν από 10 ώρες
-
Μόλις δείτε το παρακάτω βίντεο δεν θα ξανά αγοράσετε ποτέ πατατάκια.Πριν από 10 χρόνια
-
Έρχεται απόλυτος ολοκληρωτισμός στην Τοπική ΑυτοδιοίκησηΠριν από 12 χρόνια
-
Τρικυμία στα (ου)κρανία τους...Πριν από 3 χρόνια
Αρχειοθήκη
-
▼
2011
(1394)
- Νοεμβρίου (2)
- Φεβρουαρίου (233)
- Ιανουαρίου (1159)
-
►
2010
(1599)
- Δεκεμβρίου (994)
- Νοεμβρίου (453)
- Οκτωβρίου (34)
- Σεπτεμβρίου (47)
- Αυγούστου (23)
- Ιουλίου (48)



0 σχόλια: