Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011
Στο βραδινό δελτίο ειδήσεων του Αχάια Τσάνελ βγήκε προχθές ο Αλέξης Κούγιας και κατά την προσφιλή του συνήθεια, απήγγειλε κατηγορίες εναντίον συγκεκριμένων προσώπων. Δεν
παρέλειψε, πάντως να ρίξει γέφυρες επικοινωνίας προς τον δήμαρχο Πάτρας Γιάννη Δημαρά για τον οποίο μίλησε με κολακευτικά λόγια. Θέλοντας να δείξει πόσο διαφορετικός προς το καλύτερο είναι ο νυν δήμαρχος, πέταξε το δηλητήριο του για τον Ανδρέα Φούρα: " Έχω πολύ κακή εμπειρία από τον προηγούμενο Δήμαρχο, ο οποίος λειτουργούσε σαν μεσίτης και ήθελε να με αναγκάσει να πουλήσω την Παναχαΐκή σ' έναν συγγενή του, τον Καυμενάκη. Ο Καυμενάκης είναι διεθνής κακοποιός. Και στο ραντεβού που κάναμε το καλοκαίρι, μ΄έκλεισαν σ ένα σκοτεινό δωμάτιο ενός ξενοδοχείου και μου ΄λεγαν ότι αν δεν πουλήσω θα περάσω πολύ δύσκολο καλοκαίρι"!

Το πιο φοβερό, όμως απ όλα το είπε ο Αλ. Κούγιας για τους ποδοσφαιριστές της ομάδος: "Και οι 25 παίκτες που είναι τώρα στην Παναχαΐκή έχουν έρθει στην ομάδα για χάρη μου, για μένα. Υπάρχει ειδικός όρος στα συμβόλαια όλων των ποδοσφαιριστών ότι αν φύγω εγώ, θα έρθουν μαζί μου"!!

(Πελοπόννησος)

ΠΗΓΗ

Βρείτε μας στο Facebook

Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων

Live Αποτελέσματα αγώνων

Εορτολόγιο

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Διαβάστε επίσης:

Βάλτε Διαφημίσεις