Πέμπτη 6 Ιανουαρίου 2011
Το πρόβλημα με τα διόδια που έχουν κατακλύσει όλη τη χώρα το βιώνουν όλοι. Εδώ και μήνες οι κοινοπραξίες που έχουν αναλάβει την κατασκευή των νέων αυτοκινητόδρομων της χώρας, θέλουν να αλλάξουν οι συμβάσεις παραχώρησης. Στο πλαίσιο αυτό έχουν καταθέσει σειρά προτάσεων στο υπουργείο Υποδομών, επιδιώκοντας και πιέζοντας προς μια ρύθμιση ακόμα πιο ευνοϊκή.
Μία από τις προτάσεις που συζητείται και αποκαλύπτει σήμερα το newsbomb.gr είναι να περάσει στην τιμή της βενζίνης ένα ειδικό τέλος (της τάξεως των 5 λεπτών για παράδειγμα), το οποίο θα το πληρώνει ο πολίτης και θα πηγαίνει απευθείας στις εν λόγω κοινοπραξίες! Πρόκειται για μια πρόταση που, αν τελικά υπερισχύσει, θα αυξήσει ακόμα περισσότερο την τιμή της βενζίνης και θα ενέχει το στοιχείο της αδικίας για όσους πολίτες δεν κινούνται στους παραπάνω αυτοκινητόδρομους. Κάποιος δηλαδή που βάζει βενζίνη στον Έβρο ή στην Κρήτη θα καλείται να πληρώσει έμμεσα για την κατασκευή ενός αυτοκινητόδρομου που ίσως να μην τον χρησιμοποιήσει ποτέ.
Η δεύτερη πρόταση που έχει πέσει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων έχει να κάνει με όσους αρνούνται να πληρώσουν διόδια. Οι εταιρίες λοιπόν, σύμφωνα με απόλυτα έγκυρες πηγές από το υπουργείο Υποδομών, φαίνεται να προτείνουν να θεωρείται αδίκημα κατά του Δημοσίου η μη καταβολή διοδίων και έτσι να υποχρεώνεται ο παραβάτης να πληρώσει τελικά, με το ανάλογο πρόστιμο, μέσω της Εφορίας. Ή να συλλαμβάνεται επί τόπου και να διώκεται ποινικά.
Αντιλαμβάνεται κανείς πως όποια ρύθμιση και αν προχωρήσει θα ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων, καθώς ήδη οι αυξήσεις στα διόδια είναι σχεδόν καθημερινές από την αρχή του έτους (σήμερα ήταν η σειρά της «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε., μόλις πριν από 2 ημέρες ανακοινώθηκαν αυξήσεις από τη «Νέα Οδό ΑΕ» και από την «Κεντρική Οδό ΑΕ», ενώ χθες νέες τιμές ανακοίνωσε και η «Μωρέας Α.Ε.).
Είναι χαρακτηριστικό ότι το υπουργείο Υποδομών δέχεται πιέσεις και από τις τράπεζες που συμμετέχουν στα κοινοπρακτικά σχήματα, καθώς χάνουν χρήματα από την μη απόδοση του ΦΠΑ και από τις καθυστερήσεις που παρουσιάζονται στα έργα, λόγω απαλλοτριώσεων. Επίσης, υπάρχει μείωση έως 15% στις διελεύσεις λόγω οικονομικής κρίσης, ενώ την ίδια στιγμή οι εταιρίες υπολογίζουν ότι χάνουν ένα 3 – 5% των εσόδων που είχαν προϋπολογίσει από εκείνους που αρνούνται να πληρώσουν διόδια.
Η κατάσταση είναι οριακή και γι’ αυτό ο Γενικός Γραμματέας Δημόσιων Έργων, κ. Γιάννης Οικονομίδης, ανέβαλε το ταξίδι του για τη Θεσσαλονίκη και θα παραμείνει στην Αθήνα όλες τις επόμενες ημέρες για να συμμετέχει σε διαδοχικές συσκέψεις, προκειμένου να βρεθεί λύση στο πρόβλημα.
ΠΗΓΗ
Μία από τις προτάσεις που συζητείται και αποκαλύπτει σήμερα το newsbomb.gr είναι να περάσει στην τιμή της βενζίνης ένα ειδικό τέλος (της τάξεως των 5 λεπτών για παράδειγμα), το οποίο θα το πληρώνει ο πολίτης και θα πηγαίνει απευθείας στις εν λόγω κοινοπραξίες! Πρόκειται για μια πρόταση που, αν τελικά υπερισχύσει, θα αυξήσει ακόμα περισσότερο την τιμή της βενζίνης και θα ενέχει το στοιχείο της αδικίας για όσους πολίτες δεν κινούνται στους παραπάνω αυτοκινητόδρομους. Κάποιος δηλαδή που βάζει βενζίνη στον Έβρο ή στην Κρήτη θα καλείται να πληρώσει έμμεσα για την κατασκευή ενός αυτοκινητόδρομου που ίσως να μην τον χρησιμοποιήσει ποτέ.
Η δεύτερη πρόταση που έχει πέσει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων έχει να κάνει με όσους αρνούνται να πληρώσουν διόδια. Οι εταιρίες λοιπόν, σύμφωνα με απόλυτα έγκυρες πηγές από το υπουργείο Υποδομών, φαίνεται να προτείνουν να θεωρείται αδίκημα κατά του Δημοσίου η μη καταβολή διοδίων και έτσι να υποχρεώνεται ο παραβάτης να πληρώσει τελικά, με το ανάλογο πρόστιμο, μέσω της Εφορίας. Ή να συλλαμβάνεται επί τόπου και να διώκεται ποινικά.
Αντιλαμβάνεται κανείς πως όποια ρύθμιση και αν προχωρήσει θα ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων, καθώς ήδη οι αυξήσεις στα διόδια είναι σχεδόν καθημερινές από την αρχή του έτους (σήμερα ήταν η σειρά της «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε., μόλις πριν από 2 ημέρες ανακοινώθηκαν αυξήσεις από τη «Νέα Οδό ΑΕ» και από την «Κεντρική Οδό ΑΕ», ενώ χθες νέες τιμές ανακοίνωσε και η «Μωρέας Α.Ε.).
Είναι χαρακτηριστικό ότι το υπουργείο Υποδομών δέχεται πιέσεις και από τις τράπεζες που συμμετέχουν στα κοινοπρακτικά σχήματα, καθώς χάνουν χρήματα από την μη απόδοση του ΦΠΑ και από τις καθυστερήσεις που παρουσιάζονται στα έργα, λόγω απαλλοτριώσεων. Επίσης, υπάρχει μείωση έως 15% στις διελεύσεις λόγω οικονομικής κρίσης, ενώ την ίδια στιγμή οι εταιρίες υπολογίζουν ότι χάνουν ένα 3 – 5% των εσόδων που είχαν προϋπολογίσει από εκείνους που αρνούνται να πληρώσουν διόδια.
Η κατάσταση είναι οριακή και γι’ αυτό ο Γενικός Γραμματέας Δημόσιων Έργων, κ. Γιάννης Οικονομίδης, ανέβαλε το ταξίδι του για τη Θεσσαλονίκη και θα παραμείνει στην Αθήνα όλες τις επόμενες ημέρες για να συμμετέχει σε διαδοχικές συσκέψεις, προκειμένου να βρεθεί λύση στο πρόβλημα.
ΠΗΓΗ
Βρείτε μας στο Facebook
Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
Εορτολόγιο
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
-Ζητούν κλείσιμο προβληματικών και ζημιογόνων επιχειρήσεων του δημοσίου και των δήμων -Θεωρούν δεδομένη την απόλυση των υπαλλήλων που θα κ...
-
Σήμερα ο πρωθυπουργός της Ελλάδας Γιώργος Παπανδρέου, αρνήθηκε την ύπαρξη μυστικών συζητήσεων για συνεκμετάλλευση του Αιγαίου... Συγκε...
-
Ο νέος δήμαρχος του Πειραιά, Βασίλης Μιχολιάκος διέψευσε πως είναι Παναθηναϊκός, τονίζοντας πως: “Ο Ολυμπιακός διαπερνά την ψυχή μου”. Η ...
-
Το διακαναλικό δίλημμα Παπανδρέου, είναι πολύ πιθανό να διδάσκεται στα μαθήματα πολιτικής ιστορίας σαν το πιο κραυγαλέο παράδειγμα πολιτική...
-
Έχετε νιώσει έντονη έλξη για μια χώρα που ποτέ δεν έχετε επισκεφτεί, σαν κάτι να σας καλεί κοντά της; Συμβαίνει συχνά να συναντάτε κάποιον ...
-
Το Skype πριν απο μερικές μέρες αντιμετώπισε πρόβλημα λειτουργίας σε παγκόσμιο επίπεδο. Πρόσφατα όμως, υπεύθυνος της εταιρείας δήλωσε ότι...
-
Αυτό που συμβαίνει στο φετινό πρωτάθλημα δεν έχει προηγούμενο, αφού πλέον το φαινόμενο με τις αποβολές και τις κίτρινες κάρτες έχει ξεπεράσε...
-
Ερώτηση στη Βουλή από τη ΝΔ για την κατάληψη στη Νομική Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Προστασίας του Πολίτη της Ν.Δ., βουλευτή...
-
Δύο χρόνια μετά τα Δεκεμβριανά που άλλαξαν την πορεία της σύγχρονης Ελλάδας και την οδήγησαν 18 μήνες μετά στην απώλεια της εθνικής κυριαρ...
-
Ο Μπερνάρ Κουμορτζί αποτελεί την παρούσα χρονική στιγμή τον πιο βατό στόχο του Παναθηναϊκού για την κάλυψη του παίκτη box to box που επιθυμε...
Διαβάστε επίσης:
-
ΕΚΛΟΓΕΣ ΝΔ: Ο Τζιτζικώστας "έφαγε" τον Γεωργόπουλο από την ΚΕΦΕ!Πριν από 9 χρόνια
-
-
-
O Tσούκαλης πάει παντού ...Πριν από 8 χρόνια
-
-
-
-
-
-
Aeroplane Wallpaper|wallpaper aeroplane| hawai jahaj wallpaperΠριν από 14 χρόνια
-
-
Λαλούν πολλά κοκόρια...Πριν από 3 ώρες
-
Η νέα μας ιστοσελίδα: www.theonlinepress.grΠριν από 8 χρόνια
-
-
-
-
Το Ιστορικό και Μεγάλο ΟΧΙ της 28ης Οκτωβρίου 1940.Πριν από 46 δευτερόλεπτα
-
Film Bound (2015) BluRay 720p 650MB Subtitle IndonesiaΠριν από 10 χρόνια
-
Τσίπρα σε παίζαμε για πλάκαΠριν από 7 χρόνια
-
-
-
Από σήμερα θα μας βρείτε εδώ...Πριν από 5 χρόνια
-
Επίδομα τρίτεκνης στη σύζυγο του κ. Πάγκαλου!Πριν από 14 χρόνια
-
-
Ο Αίσωπος, οι ψαράδες και ο νόμος των αντιθέτωνΠριν από 2 ημέρες
-
-
-
-
Ομοφυλόφιλος είμαι κυρία μου. Όχι σούργελοΠριν από 10 χρόνια
-
Ὁ Ἄγνωστος καὶ ὁ γνωστὸς ΠρωθυπουργόςΠριν από 1 εβδομάδα
-
-
-
Μόλις δείτε το παρακάτω βίντεο δεν θα ξανά αγοράσετε ποτέ πατατάκια.Πριν από 10 χρόνια
-
Έρχεται απόλυτος ολοκληρωτισμός στην Τοπική ΑυτοδιοίκησηΠριν από 12 χρόνια
-
Τρικυμία στα (ου)κρανία τους...Πριν από 3 χρόνια
Αρχειοθήκη
-
▼
2011
(1394)
- Νοεμβρίου (2)
- Φεβρουαρίου (233)
- Ιανουαρίου (1159)
-
►
2010
(1599)
- Δεκεμβρίου (994)
- Νοεμβρίου (453)
- Οκτωβρίου (34)
- Σεπτεμβρίου (47)
- Αυγούστου (23)
- Ιουλίου (48)



0 σχόλια: