Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2010
Δυσφορία φαίνεται να πιάνει τον Ζοσέ Μουρίνιο μόνο και μόνο στη σκέψη πως το ρόστερ που διαχειρίζεται στη Ρεάλ Μαδρίτης δεν έχει αρκετούς επιθετικούς.

Ο Γκονζάλο Ιγκουαΐν, ο οποίος ήταν η πρώτη επιλογή του Πορτογάλου προπονητή για τη θέση του βασικού επιθετικού θα μείνει εκτός αγωνιστικής δράσης για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα λόγω προβλήματος στη μέση, έχοντας έτσι ο Μουρίνιο μόνο τον Καρίμ Μπενζεμά στη διάθεσή του.

Ο «εκλεκτός» μιλώντας στους δημοσιογράφους έδωσε ένα μήνυμα στη διοίκηση της «Βασίλισσας» πως η απόκτηση ενός σέντερ φορ πρώτης γραμμής είναι επιτακτική.

«Χρειαζόμαστε έναν επιθετικό, μου αρέσει το στιλ των Μπενζεμά και Ιγκουαΐν, αλλά (ποσοτικά) είναι λίγοι για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις μιας ομάδας σαν τη δική μας. Μου αρέσει να έχω περισσότερες επιλογές στην επιθετική γραμμή. Όταν παίζω με έναν, θέλω να έχω δύο στον πάγκο. Θέλω πάντα να έχω έναν επιθετικό έτοιμο και με τον έναν από τους δύο εκτός δράσης παθαίνω δυσφορία», ήταν οι δηλώσεις του Μουρίνιο, ο οποίος συμπλήρωσε πως δεν περιμένει ο Ιγκουαΐν να αναρρώσει γρήγορα.

«Ξεκινήσαμε τη σεζόν με δύο επιθετικούς και τώρα έχουμε μόνον έναν και έχω τη διαίσθηση πως αυτό θα συνεχιστεί για πολύ. Ίσως να είμαι λίγο απαισιόδοξος, αλλά από την εμπειρία που έχω, οι τραυματισμοί στη μέση θέλουν αρκετό χρόνο για να θεραπευτούν», πρόσθεσε ο τεχνικός των «Μερένχες».

Βρείτε μας στο Facebook

Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων

Live Αποτελέσματα αγώνων

Εορτολόγιο

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Διαβάστε επίσης:

Βάλτε Διαφημίσεις