Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011
Τα Starbucks είναι γνωστά ως η μεγαλύτερη αλυσίδα καφετεριών στον κόσμο. Πριν από μερικές μέρες η εταιρεία από το Seattle παρουσίασε το νέο της λογότυπο, αλλάζοντάς το για τρίτη φορά από την ίδρυσή της το 1971. Και αν ως τώρα οι αλλαγές γίνονταν απλά για να φρεσκάρουν την εικόνα της εταιρείας, αυτή τη φορά κάτι βαθύτερο κρύβεται από πίσω καθώς πλέον αφαιρέθηκαν οι λέξεις «Starbucks» και «Coffee».
Έτσι λοιπόν το νέο λογότυπο είναι πιο «Ελληνικό» αφού η σειρήνα που παραμένει σε πράσινο χρώμα, έχει ως πηγή έμπνευσης αρχαίοελληνική Σειρήνα (αυτή που ήθελε να παρασύρει στο θάνατο τον Οδυσσέα και τους συντρόφους του). Είναι μάλιστα η πρώτη φορά που η Starbucks αλλάζει το λογότυπό της από όταν εισήχθη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης το 1992. Όπως δήλωσε ο CEO των Starbucks, Howard Schultz, η αιτία γι αυτή την αλλαγή οφείλεται στο γεγονός ότι θέλει η εταιρεία να μπορεί να πουλάει κι άλλα προϊόντα που δεν έχουν σχέση με καφέ. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι πριν από λίγο καιρό η εταιρεία μπήκε με επιτυχία στην αγορά παγωτού.
Όμως οι πρώτες αντιδράσεις ήταν αρνητικές και οι Financial Times το χαρακτήρισαν «χάσιμο χρόνου» που δεν αντιπροσωπεύει την εταιρεία, επειδή δεν φαίνεται το όνομα της εταιρείας πάνω στο νέο σήμα. Το CNN σε άρθρο του στην ηλεκτρονική του έκδοση, παρομοίασε (μάλλον με μια δόση υπερβολής) αυτή την αλλαγή με την πολύκροτη αποτυχία της αλλαγής λογοτύπου της GAP.
Το ρίσκο για την εταιρεία είναι καθαρά εκτός ΗΠΑ, σε περιοχές όπου χτίζει ακόμα την εικόνα της. Εκεί ίσως η απουσία του ονόματος της εταιρίας πάνω στο λογότυπο να παίξει το ρόλο της. Άλλωστε, η Starbucks δεν έχει φτάσει στα επίπεδα άλλων μεγάλων εταιριών που αρκεί και μόνο ένα σχήμα για αναγνωρίζει το κοινό το brand (βλ. Apple).
Το νέο σήμα θα εμφανιστεί στα καταστήματα από το Μάρτιο του 2011.
ΠΗΓΗ
Έτσι λοιπόν το νέο λογότυπο είναι πιο «Ελληνικό» αφού η σειρήνα που παραμένει σε πράσινο χρώμα, έχει ως πηγή έμπνευσης αρχαίοελληνική Σειρήνα (αυτή που ήθελε να παρασύρει στο θάνατο τον Οδυσσέα και τους συντρόφους του). Είναι μάλιστα η πρώτη φορά που η Starbucks αλλάζει το λογότυπό της από όταν εισήχθη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης το 1992. Όπως δήλωσε ο CEO των Starbucks, Howard Schultz, η αιτία γι αυτή την αλλαγή οφείλεται στο γεγονός ότι θέλει η εταιρεία να μπορεί να πουλάει κι άλλα προϊόντα που δεν έχουν σχέση με καφέ. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι πριν από λίγο καιρό η εταιρεία μπήκε με επιτυχία στην αγορά παγωτού.
Όμως οι πρώτες αντιδράσεις ήταν αρνητικές και οι Financial Times το χαρακτήρισαν «χάσιμο χρόνου» που δεν αντιπροσωπεύει την εταιρεία, επειδή δεν φαίνεται το όνομα της εταιρείας πάνω στο νέο σήμα. Το CNN σε άρθρο του στην ηλεκτρονική του έκδοση, παρομοίασε (μάλλον με μια δόση υπερβολής) αυτή την αλλαγή με την πολύκροτη αποτυχία της αλλαγής λογοτύπου της GAP.
Το ρίσκο για την εταιρεία είναι καθαρά εκτός ΗΠΑ, σε περιοχές όπου χτίζει ακόμα την εικόνα της. Εκεί ίσως η απουσία του ονόματος της εταιρίας πάνω στο λογότυπο να παίξει το ρόλο της. Άλλωστε, η Starbucks δεν έχει φτάσει στα επίπεδα άλλων μεγάλων εταιριών που αρκεί και μόνο ένα σχήμα για αναγνωρίζει το κοινό το brand (βλ. Apple).
Το νέο σήμα θα εμφανιστεί στα καταστήματα από το Μάρτιο του 2011.
ΠΗΓΗ
Ετικέτες
ΚΟΣΜΟΣ
Βρείτε μας στο Facebook
Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
Εορτολόγιο
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Το Υπουργείον Πολιτισμού-Ψυχαγωγίας και Προπαγάνδας της Ελληνικής (κατοχικής) Κυβερνήσεως σε συνεργασία με το αντίστοιχο Τουρκικό Υπουργείο...
-
Σύμφωνα με την Google, το 2011 θα είναι η χρονιά με τις περισσότερες προσλήψεις για την εταιρεία, αφήνοντας πίσω το προηγούμενο ρεκόρ των ...
-
Τι είναι τα chain mails; Τι συμβαίνει με αυτά και πως σας εξαπατούν χωρίς να παίρνετε χαμπάρι; Διαβάστε εδώ χρήσιμες πληροφορίες για αυτά!
-
Δυναμικό «παρών» έδωσε η Τoshiba στη μεγαλύτερη έκθεση καταναλωτικών ηλεκτρονικών ειδών, CES (Consumer Electronics Show) που ολοκληρώθηκε...
-
Ο τηλεπαρουσιαστής της εκπομπής του ΑΝΤ1 "ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ", Αντώνης Κανάκης, γνωστός για τις αντιρατσιστικές του ανησυχίες, πήρε την...
-
Από τον Χάρη Οικονομόπουλο, Δικηγόρο «Πολύ λίγα, πολύ αργά ή άλλως ο φερετζές του κύναιδου. Η ευκαιρία για την τεκμηρίωση συγκεκριμένω...
-
Αίσχος και ασυδοσία! Διαβάστε την καταγγελία βόμβα του βουλευτή Νίκου Νικολόπουλου που ακολούθησε την αποκάλυψη μας για την ΟΠΑΠ Internation...
-
Η «Φάρμα», το γνωστό παιχνίδι του «Facebook», στάθηκε αφορμή για να απομακρυνθεί από τα καθήκοντά του αλλά του χάρισε μία θέση στο Παγκόσμι...
-
Μπορεί αυτά τα αθλήματα να φαίνονται τρελά αλλά το σίγουρο είναι ότι ξεπερνούν σε φαντασία όλα τα γνωστά στο ευρύ κοινό αθλήματα κι ότι έχο...
Διαβάστε επίσης:
-
Αν μπορείτε να βοηθήσετε, κάντε το! Είναι αλήθεια.Πριν από 8 χρόνια
-
-
-
O Tσούκαλης πάει παντού ...Πριν από 7 χρόνια
-
-
-
-
-
-
Aeroplane Wallpaper|wallpaper aeroplane| hawai jahaj wallpaperΠριν από 13 χρόνια
-
-
Εθνοσωτήριες θεραπευτικές μέθοδοι...Πριν από 3 ώρες
-
Η νέα μας ιστοσελίδα: www.theonlinepress.grΠριν από 8 χρόνια
-
-
-
-
-
Film Bound (2015) BluRay 720p 650MB Subtitle IndonesiaΠριν από 9 χρόνια
-
Τσίπρα σε παίζαμε για πλάκαΠριν από 6 χρόνια
-
-
Ο Νίκος Μωραΐτης διασύρει τον Στέφανο Κασσελακη για το “χειροκρότημα” της ΦαρλειΠριν από 29 δευτερόλεπτα
-
Από σήμερα θα μας βρείτε εδώ...Πριν από 4 χρόνια
-
Επίδομα τρίτεκνης στη σύζυγο του κ. Πάγκαλου!Πριν από 13 χρόνια
-
-
Η νέα θρησκείαΠριν από 1 ημέρα
-
Καλημέρα σας!... Η επιβλητική Παναγία ΣουμελάΠριν από 10 ώρες
-
-
-
Ομοφυλόφιλος είμαι κυρία μου. Όχι σούργελοΠριν από 9 χρόνια
-
Για τον θάνατο του Κώστα ΣημίτηΠριν από 2 εβδομάδες
-
-
In dreamsΠριν από 9 ώρες
-
Μόλις δείτε το παρακάτω βίντεο δεν θα ξανά αγοράσετε ποτέ πατατάκια.Πριν από 10 χρόνια
-
Έρχεται απόλυτος ολοκληρωτισμός στην Τοπική ΑυτοδιοίκησηΠριν από 11 χρόνια
-
Τρικυμία στα (ου)κρανία τους...Πριν από 2 χρόνια
Αρχειοθήκη
-
▼
2011
(1394)
- Νοεμβρίου (2)
- Φεβρουαρίου (233)
- Ιανουαρίου (1159)
-
►
2010
(1599)
- Δεκεμβρίου (994)
- Νοεμβρίου (453)
- Οκτωβρίου (34)
- Σεπτεμβρίου (47)
- Αυγούστου (23)
- Ιουλίου (48)
0 σχόλια: