Τετάρτη 28 Ιουλίου 2010
Μετά την πολυδιαφημισμένη άφιξη του iPhone 4 στις αρχές Ιουνίου και τις ουρές έξω από τα καταστήματα της Apple άρχισαν σιγά σιγά τα πρώτα παράπονα να κάνουν την εμφάνισή τους (μαζί με μερικές αγωγές ορισμένων καταναλωτών). Ήταν η πρώτη φορά μετά από
πολλά χρόνια που κάποιο προϊόν της Apple προκαλούσε αρνητική δημοσιότητα και έτσι η εταιρία από το Cupertino πήρε μια τολμηρή απόφαση για να λύσει (κυρίως επικοινωνιακά) το πρόβλημα. Ο χαρισματικός Steve Jobs ανέλαβε να βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά σε μια έκτακτη συνέντευξη τύπου, όπου αφού παραδέχθηκε το πρόβλημα έδωσε δυο επιλογές στους κατόχους του iPhone 4…
Η λύση που προτάθηκε ειπώθηκε με τον πιο φυσικό τρόπο: «Πολλοί μας  έχουν πει ότι η θήκη προστασίας λύνει το πρόβλημα του σήματος. Ok. Τέλεια. Ας δώσουμε σε όλους δωρεάν θήκες» (οι οποίες μέχρι μερικές ώρες πριν πωλούνταν έναντι 29 δολαρίων). Επίσης εφεξής οι αγοραστές του iPhone 4 θα παίρνουν δωρεάν μια λαστιχένια θήκη που εμποδίζει τα δάχτυλα του χρήστη να αγγίζουν το ευαίσθητο σημείο της κεραίας. Φυσικά όσοι δεν αρκούνται σε αυτή την προσφορά, μπορούν να επιστρέφουν τα κινητά τους εντός τριάντα ημερών για να πάρουν πίσω τα χρήματά τους.
O Steve Jobs παραδέχτηκε ότι τα τηλεφωνήματα που τερματίζονται λόγω ασθενούς σήματος είναι 1% περισσότερα στο iPhone 4 απ’ ότι στην προηγούμενη έκδοση του κινητού. Παραδέχτηκε επίσης ότι η κεραία έχει ένα ευαίσθητο σημείο (στην κάτω αριστερή γωνία) και ότι ο αλγόριθμος που υπολογίζει πόσες γραμμές σήματος εμφανίζονται στην οθόνη ήταν ανέκαθεν λανθασμένος. Το αφεντικό της Apple θεωρεί πάντως ότι ο θόρυβος γύρω από το ελάττωμα ήταν υπερβολικός: «Δεν πιστεύαμε ότι θα ήταν σοβαρό πρόβλημα επειδή όλα τα τηλέφωνα εμφανίζουν αυτή την ατέλεια» είπε.
Το ενδιαφέρον είναι ότι ο Jobs παραδέχθηκε ότι το πρόβλημα ήταν γνωστό πριν από την κυκλοφορία της συσκευής, και δήλωσε πως οι μηχανικοί της εταιρείας δεν έχουν αρχίσει τον επανασχεδιασμό της κεραίας. Επισήμανε μάλιστα ότι «το ίδιο πρόβλημα» υπήρχε και στην  κεραία του προηγούμενου μοντέλου 3 GS. Παρόλα αυτά ο αλγόριθμος που υπολογίζει την ένδειξη σήματος στο iPhone 4 διορθώθηκε με ενημέρωση λογισμικού που παρουσιάστηκε την Πέμπτη.
Ο ντόρος από το πρόβλημα του iPhone 4 κόστισε στην Apple 7 δισ. δολάρια σε χρηματιστηριακή αξία. Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα ο Jobs, έχουν πουληθεί περισσότερα από 3 εκατομμύρια iPhone 4 σε 3 εβδομάδες, και μόλις το 0.55% των χρηστών παραπονέθηκε στην Apple για το συγκεκριμένο πρόβλημα, θέλοντας να πει ότι το πρόβλημα κυρίως το μεγέθυναν τα media, ενώ υπογράμμισε ότι τα παράπονα έρχονται μόνο από τις Η.Π.Α.
E-RADIO

Βρείτε μας στο Facebook

Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων

Live Αποτελέσματα αγώνων

Εορτολόγιο

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Διαβάστε επίσης:

Βάλτε Διαφημίσεις