Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2011
...με τις τσέπες γεμάτες
Με έκπληξη διαπιστώνουμε τις τελευταίες ημέρες μια συντονισμένη προσπάθεια «ενοχοποίησης» των ενεργών πολιτών, οι οποίοι αρνούνται να πληρώσουν διόδια, αποδίδοντας την ευθύνη, για την δήθεν απειλή των έργων, στο πανελλαδικό κίνημα «Δεν πληρώνουμε».
Μέχρι πριν λίγες ημέρες, οι ίδιες οι εταιρείες, βασιζόμενες στα δικά τους στοιχεία, ανέφεραν, πως σε ολόκληρο το...
εθνικό δίκτυο πραγματοποιήθηκαν συνολικά περίπου 600.000 διελεύσεις οχημάτων χωρίς να καταβάλλουν οι οδηγοί το αντίτιμο των διοδίων. Αν λοιπόν υπολογίσουμε κατά μέσο όρο 4 € ανά διέλευση, τότε η «χασούρα» των εταιρειών ανέρχεται συνολικά στο ιλιγγιώδες ποσό των 2.4 εκατομμυρίων Ευρώ και η απώλεια δημοσίων εσόδων, την οποία επικαλείται ο κ. Μαγκριώτης, στο ποσό των 552 χιλιάδων Ευρώ. Δεν πιστεύουμε πως υπάρχει πολίτης σε αυτή τη χώρα, ο οποίος πιστεύει, πως η οικονομική υπόσταση των εταιρειών και του ελληνικού δημοσίου θα μπορούσαν να «απειλούνται» από τα παραπάνω οικονομικά ποσά.
Είναι οφθαλμοφανές, πως πίσω από όλη αυτή την προσπάθεια ενοχοποίησης των πολιτών που αγωνίζονται και απαιτούν το αυτονόητο, δηλαδή το συνταγματικό δικαίωμα της ελεύθερης μετακίνησης, κρύβονται άλλα συμφέροντα και αίτια τα οποία θα πρέπει να αναζητηθούν. Όχι οπωσδήποτε εντός της χώρας μας! Το πρόβλημα των εταιρειών και των τραπεζών που τις χρηματοδότησαν βρίσκεται στο εξωτερικό και ειδικά στις χώρες όπου άρχισε πλέον η αντίστροφη μέτρηση και σωρηδόν πλέον ακυρώνονται οι ληστρικές αυτές συμβάσεις (Public Privat Partnerships), πάντα κάτω από την πίεση των ενεργών πολιτών, απλά διότι πλέον αποδεδειγμένα η λύση των PPP (ΣΔΙΤ) είναι έως και 300% ακριβότερη!
Ένα τεράστιο κίνημα πολιτών σε ολόκληρη την Ευρώπη πιέζει ασφυκτικά τις τράπεζες και τις εταιρείες οι οποίες τρέπονται σε φυγή, διότι αποκαλύπτεται ο ληστρικός χαρακτήρας των συμβάσεων παραχώρησης. Χαρακτηριστικά είναι τα παραδείγματα στη Γερμανία και στη Γαλλία: Στο Βερολίνο πραγματοποιείται στις 13 Φεβρουαρίου 2011 δημοψήφισμα με αίτημα την δημοσιοποίηση των 150 απόρρητων συμβάσεων παραχώρησης του γερμανικού κράτους με ιδιώτες και την επιστροφή της Επιχείρησης Ύδρευσης του Βερολίνου στο Δημόσιο. Το ίδιο σκηνικό επικρατεί και στο Παρίσι. Οι ιδιωτικές εταιρείες SUEZ και VEOLIA είχαν χωρίσει την πόλη των Παρισίων στα δύο και ήταν τα αφεντικά της Επιχείρησης Ύδρευσης της πόλης. Μέσα σε λίγους μόνο μήνες το κόστος για τους πολίτες αυξήθηκε κατά 800%, διακόπηκε κάθε είδος κατασκευαστικών έργων στον τομέα ύδρευσης και η ποιότητα του νερού ήταν χειρότερη όσο ποτέ άλλοτε. Μετά από την παρέμβαση των ενεργών πολιτών και την κατάργηση των συμβάσεων παραχώρησης, από την 1. Ιανουαρίου 2010 η Υπηρεσία Ύδρευσης έχει επιστρέψει πλέον στα χέρια του δημοσίου με την επωνυμία Eau de Paris. Βλέπε http://www.watermakesmoney.com/de/trailer.html
Επιστρέφοντας πάλι στα δικά μας και στην πίτα των εθνικών οδών, η οποία σερβιρίστηκε αντί πινακίου φακής από Ν.Δ., ΠΑΣΟΚ και ΛΑΟΣ στο ιδιωτικό αδηφάγο κεφάλαιο, είναι εύκολο να διαπιστώσει κανείς, πως οι εταιρείες ψάχνουν άλλοθι για να φύγουν. Η οικονομική κατάσταση της χώρας είναι άθλια, τα νούμερα δεν τους βγαίνουν και ψάχνουν να βρουν εξιλαστήρια θύματα. Και αντί να βγει ο υπουργός και να υπερασπιστεί τα συμφέροντα της χώρας του, δείχνει και αυτός μαζί με τις τράπεζες και τις εταιρείες, τους ενεργούς πολίτες της χώρας του. Τι να περιμένει όμως κανείς από υπουργούς οι οποίοι αποκαλούν τους πολίτες τους «κοπρίτες» και «ζώα».
Φίλες και φίλοι της Εθελοντικής Ομάδας Δράσης Ν. Πιερίας,
Την Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2011, στις 15:00 θα είμαστε όλοι στα διόδια!
ΠΗΓΗ
Με έκπληξη διαπιστώνουμε τις τελευταίες ημέρες μια συντονισμένη προσπάθεια «ενοχοποίησης» των ενεργών πολιτών, οι οποίοι αρνούνται να πληρώσουν διόδια, αποδίδοντας την ευθύνη, για την δήθεν απειλή των έργων, στο πανελλαδικό κίνημα «Δεν πληρώνουμε».
Μέχρι πριν λίγες ημέρες, οι ίδιες οι εταιρείες, βασιζόμενες στα δικά τους στοιχεία, ανέφεραν, πως σε ολόκληρο το...
εθνικό δίκτυο πραγματοποιήθηκαν συνολικά περίπου 600.000 διελεύσεις οχημάτων χωρίς να καταβάλλουν οι οδηγοί το αντίτιμο των διοδίων. Αν λοιπόν υπολογίσουμε κατά μέσο όρο 4 € ανά διέλευση, τότε η «χασούρα» των εταιρειών ανέρχεται συνολικά στο ιλιγγιώδες ποσό των 2.4 εκατομμυρίων Ευρώ και η απώλεια δημοσίων εσόδων, την οποία επικαλείται ο κ. Μαγκριώτης, στο ποσό των 552 χιλιάδων Ευρώ. Δεν πιστεύουμε πως υπάρχει πολίτης σε αυτή τη χώρα, ο οποίος πιστεύει, πως η οικονομική υπόσταση των εταιρειών και του ελληνικού δημοσίου θα μπορούσαν να «απειλούνται» από τα παραπάνω οικονομικά ποσά.
Είναι οφθαλμοφανές, πως πίσω από όλη αυτή την προσπάθεια ενοχοποίησης των πολιτών που αγωνίζονται και απαιτούν το αυτονόητο, δηλαδή το συνταγματικό δικαίωμα της ελεύθερης μετακίνησης, κρύβονται άλλα συμφέροντα και αίτια τα οποία θα πρέπει να αναζητηθούν. Όχι οπωσδήποτε εντός της χώρας μας! Το πρόβλημα των εταιρειών και των τραπεζών που τις χρηματοδότησαν βρίσκεται στο εξωτερικό και ειδικά στις χώρες όπου άρχισε πλέον η αντίστροφη μέτρηση και σωρηδόν πλέον ακυρώνονται οι ληστρικές αυτές συμβάσεις (Public Privat Partnerships), πάντα κάτω από την πίεση των ενεργών πολιτών, απλά διότι πλέον αποδεδειγμένα η λύση των PPP (ΣΔΙΤ) είναι έως και 300% ακριβότερη!
Ένα τεράστιο κίνημα πολιτών σε ολόκληρη την Ευρώπη πιέζει ασφυκτικά τις τράπεζες και τις εταιρείες οι οποίες τρέπονται σε φυγή, διότι αποκαλύπτεται ο ληστρικός χαρακτήρας των συμβάσεων παραχώρησης. Χαρακτηριστικά είναι τα παραδείγματα στη Γερμανία και στη Γαλλία: Στο Βερολίνο πραγματοποιείται στις 13 Φεβρουαρίου 2011 δημοψήφισμα με αίτημα την δημοσιοποίηση των 150 απόρρητων συμβάσεων παραχώρησης του γερμανικού κράτους με ιδιώτες και την επιστροφή της Επιχείρησης Ύδρευσης του Βερολίνου στο Δημόσιο. Το ίδιο σκηνικό επικρατεί και στο Παρίσι. Οι ιδιωτικές εταιρείες SUEZ και VEOLIA είχαν χωρίσει την πόλη των Παρισίων στα δύο και ήταν τα αφεντικά της Επιχείρησης Ύδρευσης της πόλης. Μέσα σε λίγους μόνο μήνες το κόστος για τους πολίτες αυξήθηκε κατά 800%, διακόπηκε κάθε είδος κατασκευαστικών έργων στον τομέα ύδρευσης και η ποιότητα του νερού ήταν χειρότερη όσο ποτέ άλλοτε. Μετά από την παρέμβαση των ενεργών πολιτών και την κατάργηση των συμβάσεων παραχώρησης, από την 1. Ιανουαρίου 2010 η Υπηρεσία Ύδρευσης έχει επιστρέψει πλέον στα χέρια του δημοσίου με την επωνυμία Eau de Paris. Βλέπε http://www.watermakesmoney.com/de/trailer.html
Επιστρέφοντας πάλι στα δικά μας και στην πίτα των εθνικών οδών, η οποία σερβιρίστηκε αντί πινακίου φακής από Ν.Δ., ΠΑΣΟΚ και ΛΑΟΣ στο ιδιωτικό αδηφάγο κεφάλαιο, είναι εύκολο να διαπιστώσει κανείς, πως οι εταιρείες ψάχνουν άλλοθι για να φύγουν. Η οικονομική κατάσταση της χώρας είναι άθλια, τα νούμερα δεν τους βγαίνουν και ψάχνουν να βρουν εξιλαστήρια θύματα. Και αντί να βγει ο υπουργός και να υπερασπιστεί τα συμφέροντα της χώρας του, δείχνει και αυτός μαζί με τις τράπεζες και τις εταιρείες, τους ενεργούς πολίτες της χώρας του. Τι να περιμένει όμως κανείς από υπουργούς οι οποίοι αποκαλούν τους πολίτες τους «κοπρίτες» και «ζώα».
- ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ και αγωνιζόμαστε για να φύγουν με άδεια τα χέρια.
- Δείξτε μας τις συμβάσεις με όλα τα παραρτήματα τώρα! Έχουμε δικαίωμα να μάθουμε πόσα και ποιους πληρώνουμε!
- Αν διαφωνείτε με όσα αναφέρουμε (υπουργείο και εταιρείες), δημοσιοποιήστε αύριο τα έσοδα των εταιρειών και τον ακριβή αριθμό των οχημάτων που δεν πλήρωσαν διόδια μέσα στο έτος 2010.
- Δημοσιοποιήστε το ακριβές ετήσιο κόστος συντήρησης των εθνικών μας δρόμων και το ακριβές ποσό από την απώλεια εσόδων του ΦΠΑ.
Φίλες και φίλοι της Εθελοντικής Ομάδας Δράσης Ν. Πιερίας,
Την Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2011, στις 15:00 θα είμαστε όλοι στα διόδια!
ΠΗΓΗ
Βρείτε μας στο Facebook
Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
Εορτολόγιο
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Σήμερα ο πρωθυπουργός της Ελλάδας Γιώργος Παπανδρέου, αρνήθηκε την ύπαρξη μυστικών συζητήσεων για συνεκμετάλλευση του Αιγαίου... Συγκε...
-
Κοντά στην σύλληψη των τριών δραστών της επίθεσης στον βουλευτή της ΝΔ Κωστή Χατζηδάκη βρίσκεται η ΕΛ.ΑΣ. Όλα δείχνουν ότι ταυτοποιήθηκε ή...
-
-Ζητούν κλείσιμο προβληματικών και ζημιογόνων επιχειρήσεων του δημοσίου και των δήμων -Θεωρούν δεδομένη την απόλυση των υπαλλήλων που θα κ...
-
Το διακαναλικό δίλημμα Παπανδρέου, είναι πολύ πιθανό να διδάσκεται στα μαθήματα πολιτικής ιστορίας σαν το πιο κραυγαλέο παράδειγμα πολιτική...
-
Έχετε νιώσει έντονη έλξη για μια χώρα που ποτέ δεν έχετε επισκεφτεί, σαν κάτι να σας καλεί κοντά της; Συμβαίνει συχνά να συναντάτε κάποιον ...
-
Αυτό που συμβαίνει στο φετινό πρωτάθλημα δεν έχει προηγούμενο, αφού πλέον το φαινόμενο με τις αποβολές και τις κίτρινες κάρτες έχει ξεπεράσε...
-
Ερώτηση στη Βουλή από τη ΝΔ για την κατάληψη στη Νομική Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Προστασίας του Πολίτη της Ν.Δ., βουλευτή...
-
Δύο χρόνια μετά τα Δεκεμβριανά που άλλαξαν την πορεία της σύγχρονης Ελλάδας και την οδήγησαν 18 μήνες μετά στην απώλεια της εθνικής κυριαρ...
-
Ο Μπερνάρ Κουμορτζί αποτελεί την παρούσα χρονική στιγμή τον πιο βατό στόχο του Παναθηναϊκού για την κάλυψη του παίκτη box to box που επιθυμε...
-
Μέσα σε… ψηφοδέλτια των πρόσφατων εκλογών έκρυβε τις δόσεις ηρωίνης που διακινούσε στους τοξικομανείς «πελάτες» του, ένα ζευγάρι νεαρών που...
Διαβάστε επίσης:
-
ΕΚΛΟΓΕΣ ΝΔ: Ο Τζιτζικώστας "έφαγε" τον Γεωργόπουλο από την ΚΕΦΕ!Πριν από 9 χρόνια
-
-
-
O Tσούκαλης πάει παντού ...Πριν από 8 χρόνια
-
-
-
-
-
-
Aeroplane Wallpaper|wallpaper aeroplane| hawai jahaj wallpaperΠριν από 14 χρόνια
-
-
-
Η νέα μας ιστοσελίδα: www.theonlinepress.grΠριν από 8 χρόνια
-
-
-
-
Κατάρρευση Σταρμερ στις δημοσκοπήσειςΠριν από 13 ώρες
-
Film Bound (2015) BluRay 720p 650MB Subtitle IndonesiaΠριν από 10 χρόνια
-
Τσίπρα σε παίζαμε για πλάκαΠριν από 7 χρόνια
-
-
Ο Τσίπρας το πήγε ανάποδα για το νέο κόμμαΠριν από 1 ώρα
-
Από σήμερα θα μας βρείτε εδώ...Πριν από 5 χρόνια
-
Επίδομα τρίτεκνης στη σύζυγο του κ. Πάγκαλου!Πριν από 14 χρόνια
-
-
Περίεργα όντα στην ΕλλάδαΠριν από 8 ώρες
-
-
-
-
Ομοφυλόφιλος είμαι κυρία μου. Όχι σούργελοΠριν από 10 χρόνια
-
Ζήτω ἡ 28η Ὀκτωβρίου 1940! Ζήτω τὸ ἔθνος τῶν Ἑλλήνων!Πριν από 4 ημέρες
-
-
ExtravaganzaΠριν από 12 ώρες
-
Μόλις δείτε το παρακάτω βίντεο δεν θα ξανά αγοράσετε ποτέ πατατάκια.Πριν από 10 χρόνια
-
Έρχεται απόλυτος ολοκληρωτισμός στην Τοπική ΑυτοδιοίκησηΠριν από 12 χρόνια
-
Τρικυμία στα (ου)κρανία τους...Πριν από 3 χρόνια
Αρχειοθήκη
-
▼
2011
(1394)
- Νοεμβρίου (2)
- Φεβρουαρίου (233)
- Ιανουαρίου (1159)
-
►
2010
(1599)
- Δεκεμβρίου (994)
- Νοεμβρίου (453)
- Οκτωβρίου (34)
- Σεπτεμβρίου (47)
- Αυγούστου (23)
- Ιουλίου (48)



0 σχόλια: