Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010
και κονομούσανε ΟΛΟΙ μαζί , σκοτωθείτε ιθαγενείς στα φανάρια.
Τόσο σας υπολογίζουν!!! Τόση αξία έχει η ζωή σας για τους κυβερνώντες!
Είναι ΑΧΡΗΣΤΟΙ, ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΙ και παίζουν με ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ!!!
Οπως ακριβώς  ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΛΟΓΟ κανένας εργολάβος για όλες τις κακοτεχνίες στους δρόμους-εθνικές οδούς, έτσι και ΤΩΡΑ για αυτήν την ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΑΜΕΛΕΙΑ, δε θα τιμωρηθεί κανένας Όσοι σκοτωθούν ή τραυματιστούν μέχρι να επιλυθεί το πρόβλημα, απλά θα είναι οι άτυχοι της μη υπογραφής νέας σύμβασης
 

ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΜΠΟΤΣΟΥΑΝΑ ΔΕ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ!!!

Βέβαια για τους πολιτικούς, ούτως ή άλλως φανάρια δεν υπάρχουν. Οπότε γιατί να ασχοληθούν με εσάς;;; Αυτοί έχουν τα περιπολικά που τους ανοίγουν δρόμο… Τι άλλο θα δούμε;;; Να τους χαιρόμαστε!
Μια ερώτηση μόνο στο Υπουργείο. Το Εθνικό Συμβούλιο Οδικής Ασφάλειας που πρόσφατα συστήσατε τι άποψη έχει για το πρόβλημα;;;
Ευχόμαστε βέβαια ολόψυχα να μην θρηνήσουμε θύματα στην άσφαλτο εξ΄αιτίας αυτού του γεγονότος.
Διαβάστε την είδηση και θα καταλάβετε!

Έντονα κυκλοφοριακά προβλήματα παρατηρούνται σε πολλούς δρόμους της Αττικής, καθώς λόγω έλλειψης ανταλλακτικών, δεκάδες φωτεινοί σηματοδότες έχουν τεθεί εκτός λειτουργίας.
Το πρόβλημα έγκειται στο γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια η Siemens είχε αναλάβει την εγκατάσταση και συντήρηση των ηλεκτρονικών συστημάτων και του συμβατικού εξοπλισμού 1.400 φαναριών από τα περίπου 2.000 που υπάρχουν στην Αττική.
Οι συμβάσεις όμως για τη συντήρηση της σηματοδότησης έληξαν πριν από περίπου τρεις μήνες με αποτέλεσμα οι χαλασμένοι σηματοδότες να μην επιδιορθώνονται.
Για την αντιμετώπιση του προβλήματος το υπουργείο Υποδομών προχώρησε σε δύο διαγωνισμούς. Ο ένας ύψους 560.000€ για τη συντήρηση συμβατικού υλικού των φαναριών όπου υπάρχει ανάδοχος και ο δεύτερος ύψους 137.000€.
Με τη διερεύνηση της υπόθεσης της Siemens σε εξέλιξη από την εξεταστική επιτροπή της Βουλής όμως, κανείς υπουργός δεν υπογράφει σύμβαση με τη γερμανική εταιρεία.
Το θέμα θα τεθεί στο πρώτο υπουργικό συμβούλιο μετά τις δημοτικές εκλογές, προκειμένου να βρεθεί λύση και -όπως όλα δείχνουν- η επιλογή της γερμανικής εταιρείας για τη συντήρηση των ηλεκτρονικών συστημάτων αποτελεί μονόδρομο.
Σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Υποδομών το πρόβλημα με τους φωτεινούς σηματοδότες αναμένεται να επιλυθεί οριστικά από τη νέα χρονιά, που αναμένεται να προκηρυχθεί ανοικτός διαγωνισμός για την εγκατάσταση λογισμικού.
Κεντρικές αρτηρίες με χαλασμένα φανάρια
- Λεωφόρος Μεσογείων (ύψος Γενικού Κρατικού)
- Λεωφόρος Κηφισίας (ύψος ΚΑΤ)
- Βασιλίσσης Σοφίας και Παπαδιαμαντοπούλου
- Πειραιώς (γέφυρα Μοσχάτου)
- Βασιλέως Κωνσταντίνου και Αρδηττού

skai.gr

Βρείτε μας στο Facebook

Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων

Live Αποτελέσματα αγώνων

Εορτολόγιο

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Διαβάστε επίσης:

Βάλτε Διαφημίσεις